promotional-vases promotional-vases .

promotional-vases

هوای مناسب کاکتوسها

کاکتوسها همانند دیگر گیاهان، هنگام جذب مواد غذایی کانی یا آلی از خاک، نیاز بسیار پایه ای به دخالت دی اکسید کربن و اکسیژن هوا دارند. ریشه گیاه در زیر خاک، اندام و ساقه گیاه در فضا و هوا گسترده هستند. پس اندامهای هوازی آنها همواره در برخورد با هوا و مبادله با آن است.

هوای مناسب کاکتوسها

ساختار هوا، گازهایی از اکسیژن، ازت، هیدروژن، گازهای کمیاب، گازکربنیک، منواکسید کربن، بخار آب و ذرات گرد و غبار می باشد که به مصرف سوخت و ساز مواد درونی و تشکیل اندامهای گیاهی می رسد.

کاکتوسها کار دم و بازدم یا تنفس (جذب اکسیژن و دفع ا نیدرید کربنیک) را در شب انجام می دهند و در نتیجه گازکربنیک (Co2) بدست آمده را در هوا رها می سازند. از سوی دیگر به هنگام روز نیز در اثر عمل کربن گیری، کاکتوسها نیز مقدار فراوانی اکسیژن به هوای مجاور پس می دهند.

افزوده بر این، کاکتوسها گاز کربنیک جذب شده از هوا را هموار با دریافت مواد جذبی از خاک، ترکیب و انواع و اقسام مواد آلی که دارای قند و اسیدهای آلی هستند درست می نمایند و از همین مواد است که جدار یاخته ها و مواد ذخیره گیاهی ساخته می شود.

همچنین کاکتوسها مانند دیگر گیاهان می توانند مقداری ازت هوا را مستقیماٌ جذب نموده و به مصرف تشکیل اسیدهای آمینه و مواد آلی بافتهای خود برسانند. هوا در زندگی و موجودیت کاکتوسها و دیگر گیاهان نقش زیربنایی و پایه ای را دارا می باشد.

انتخاب گل مناسب برای نگهداری در آپارتمان بسیار مهم است در این مقاله به هوای مناسب کاکتوسها پرداختیم که می تواند به عنوان گلدان های تبلیغاتی جهت استفاده به عنوان گیفت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی باشد.

تحریریه زرین گیفت

 
 


برچسب: گلدان های تبلیغاتی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۰:۱۱ توسط:مهدی راد موضوع: گلدان های تبلیغاتی نظرات (0)